معرفی شرکت

محصولات

خدمات دانش بنيان و آموزش

تماس با ما

خدمات فنی و مهندسی

پروژه‌ها

معرفی شرکت

 

شرکت دانش بنيان مولد قدرت کاسپين «کاموتک»  با انگيزه و تمايل بخش خصوصی برای فعاليت در زمينه مولدقدرت سنگين با کاربری راه آهن، نيروگاهی، دريايي و صنعتی و نيز فعاليت در حوزه‌های مختلف طرح های کارايي انرژی اعم از حمل و نقل، صنعت و ساختمان شروع به فعاليت نموده است

ويژگی‌های برجستة اين شرکت عبارتند از:

         بيش از 250 نفر سال تجربة مستقيم در زمينه فعاليت

         دارای ميانگين تحصيلی کارشناسی ارشد در سطح مديران و کارکنان اصلی

   
         دارای گروه متخصص آموزش ديده در خارج از کشور در شرکت‌هايي مانند MAN، MWM، MTU، CAT، RUSTON، TEC، HEINZMANN وAFS

         دارای همکار تجاری خارجی  (TEC Ltd.) در حوزة دانشی موتورهای سنگين

         نمايندة انحصاری گروه CMR

         دارای نرم افزارها و برگه های محاسباتی طراحی موتور و مهندسی کاربردی

 

گسترة فعاليت شرکت شامل اين موارد است:

         موتورهای سنگين اعم از ديزل، گازسوز و دوگانه سوز

         کاربردهای نيروگاهی، راه‌آهنی، دريايي و صنعتی

         نيروگاه‌های مقياس کوچک، سیستم‌های CHP، نيروگاه‌های زیست توده

         طرح‌های کارايي انرژی

         طرح‌های انرژی‌های تجديدپذير

         بهينه‌سازی مصرف انرژی در بخش‌های حمل و نقل، صنعت و ساختمان

         انجام فعاليت‌های بازرسی فنی

 

مديران ارشد شرکت:

      دکتر مجتبی کشاورز
       
رئيس هيأت مديره
دکتر قاسم جوادی راد
       
مديرعامل

محصولات

محصولات شرکت CMR

شرکت CMR-Group در سال 1959 با نام controle mesure regulation در بندر مارسی واقع در جنوب فرانسه آغاز به کار کرد و هم اکنون با بیش از 10 شعبه در نقاط مختلف جهان، در زمينه کنترل، مانتيورينگ، اندازه‌گيری و اتوماسيون فعاليت قابل توجه دارد.

اصلی‌ترين بخش فعاليت CMR، تأمين سنسورها، دسته سيم و تابلوهای کنترل برای سازندگان موتورهای غيرجاده ای به عنوان OEM است. بیش از 70 درصد موتورسازان دنيا از  CMR به عنوان تأمين کننده و سازندة انواع سنسور، دسته سيم های منعطف و دسته سيم‌های داکتی و نيز تابلوهای کنترل محلی استفاده می‌کنند. معروف‌ترين سازندگان موتور که شرکت CMR تأمين کنندة  اصلی آنهاست، عبارتند از:

  •  MWM آلمان

  • Wartsila فنلاند

  • Guascor اسپانيا

  • MAN Diesel & Turbo

  • ABC بلژيک

  • Cummins

  • Perkins

  • Caterpillar آمريکا

محصولات گروه CMR به کار گرفته شده در اين موتورها عبارتند از:

بخش ديگر فعاليت شرکت CMR Group ، در زمينة سيستم های آلارم و مانيتورينگ در صنايع دريايي، نفت و گاز، نيروگاهی و نفت و گاز است.

در اين بخش، شرکت CMR اراية کنندة محصول و نيز بستة کامل Solution برای مديريت کامل صنعت است. محصولات اين شرکت همچنين دارای خاصيت مانيتورينگ از راه دور در بستر ماهواره با استفاده از TCP/IP و GPRS می باشند.

انواع سيستم مانتيورينگ، HMI و LDU  و ماژولهای مونيتورينگ از محصولات اين شرکت می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانيد به وب‌سايت گروه CMR مراجعه نماييد










کيت تبديل دوگانه سوز

موتورهای دوسوخته(Bi-Fuel)   که هم اکنون در ايران و در خودروها به کار گرفته می شود و اشتباهاً دوگانه سوز خوانده می شود، موتورهای اشتعال جرقه ای سيکل اتو هستند که در آنها تنها می توان يکی از دو سوخت تعيين شده برای کارکرد موتور را در محفظة احتراق استفاده نمود؛ به لحاظ چرخة ترموديناميکی عملاً هيچ تغييری ايجاد نشده است و تنها اين امکان وجود دارد که بتوان سوخت را برای کارکرد، انتخاب نمود.

گونة ديگر موتورها، موتورهای اشتعال تراکمی اند که در آنها اشتعال به صورت خود به خود و بر اساس رسيدن به دمای خود اشتعالی سوخت در اثر تراکم رخ می دهد. موتور ديزل گونة متداول موتور استعال تراکمی است که تداوم احتراق آن پس از خوداشتعالی، با نرخ پاشش سوخت و اغتشاشات محفظة احتراق که در مجموع نرخ اختلاط هوا و سوخت را بيان می کنند، انجام می شود.

موتور دوگانه سوز (dual fuel)، موتوری اشتعال تراکمی است که در آن اشتعال سوخت توسط سوخت آتش زنه (سوخت ديزل) که به دمای خود اشتعالی رسيده است انجام می شود و تداوم احتراق و اخذ توان عمدتاً بر عهدة سوخت دوم (سوخت گاز) که با هوا از قبل ترکيب شده است، می باشد. مزيت اين روش استفادة همزمان از دو سوخت موجود است.

شرکت دانش بنيان مولد قدرت کاسپين (کاموتک)،  کيت تبديل موتورهای ديزل به دوگانه سوز را توسعه داده است که شامل هدر گاز، شير مترينگ خودکار گاز، ميکسر و سيستم کنترل دوگانه سوز است.

نسل اول سيستم قادر به رسيدن به سهم انرژی 70 به 30 می باشد. يعنی 70 درصد انرژی مورد نياز برای احتراق توسط سوخت گاز تأمين می شود و اين به معنی کاهش مصرف سوخت گازوييل و استفاده از سوخت گاز طبيعی به جای آن می باشد.

در اين روش، با توجه به بکارگیری هر دو سوخت، توان موتور کاهش نمی يابد و با قطع يا افت فشار گاز، موتور خود به خود به ثصورت ديزل و با استفاده از سوخت گازوئيل به کار خود ادامه می دهد.

همچنين با توجه به اينکه حجم قابل توجهی از سوخت ديزل در احتراق شرکت دارد، خنک کاری انژکتورها که توسط سوخت انجام می شود، عملکرد خود را حفظ می کند.

 اين سيستم مناسب موتورهای با توان خروجی بين 600 تا 1500 کيلووات می باشد که تا کنون بر روی چهار دستگاه ديزل ژنراتور از برندهای Cummins، MWM و Caterpillar نصب شده است.

تماس با ما

 

تلفن تماس تهران:   66090348 و 66090872

آدرس دفتر آمل: فاز 1 شهرک امامزاده عبدالله- مرکز رشد شهرستان آمل

تلفن: 01144230805

فکس: 01144230806

ايميل: info@camotec.co